Informace o nás

 

 

Ať si to přiznáme či nikoli, reklama je hybnou silou ekonomiky. Jenže stejně jako všechno, reklama se vyvíjí a měla by lidem neustále přinášet něco nového, neotřelého. Nemám teď na mysli televizní reklamu, kterou můžeme vidět ve stále delších pauzách rozdělujících sledovaný film na jednotlivé části. Nemám rovněž na mysli předraženou reklamu v časopisech a dalších tištěných periodikách různého charakteru. Mám na mysli technický prostředek, jenž dobrovolně svede dohromady dvě strany případné obchodní transakce – toho, jenž informaci poskytuje a toho, jenž informaci přijímá.

Novým trendem stále více se globalizující společnosti je reklamní prostor generovaný různými druhy sociálních sítí, jejich členské základny rostou exponenciálním tempem. Nedávno jedna s těchto sítí dosáhla pro klasická média nedostižného množství registrovaných uživatelů, když mezi své členy přijala uživatele číslo 500 000 000! Toto je možné pouze ve virtuálním světě internetu. A dle ekonomických a mediálních odborníků reklamní prostor generovaný touto jedinou sociální sítí dosahuje výše 1 000 000 000,- USD. To je už částka, o kterou se vyplatí zabojovat. Nicméně tento reklamní prostor a zisky jim generované jsou majetkem úzké skupiny majitelů tohoto virtuálního fenoménu a nic nenasvědčuje tomu, že by se tito lidé chtěli podělit alespoň jejich části s těmi, díky komu tento prostor neustále roste – svým registrovaným uživatelům. A i když se již objevily některé projekty, které slibovaly svým uživatelům podíl na ziscích, u těchto slibů to většinou také zůstalo.

OpenAdvert je projektem, jehož tvůrci se rozhodli, že nic slibovat nebudou, prostě ihned od začátku začnou tuto myšlenku realizovat. Proto 70% reklamou generovaných příjmů v rámci tohoto projektu plyne zpět registrovaným uživatelům. Pokud k tomu přidáme fakt, že samotná registrace je zdarma a projekt je od začátku vytvářen jako globální, pak je zde velmi vysoká šance na to, že se OpenAdvert bude vyvíjet velmi rychle po celém světě.

Chcete-li mít i Vy svůj podíl na velmi rychle rostoucím bálíku příjmů z reklamy.Odkaz naleznete v menu stránek.

Historie projektu

V této části můžete popsat historii Vašeho projektu a co Vás vedlo k nápadu jej realizovat. Je vhodné se také zmínit o důležitých milnících a poděkovat lidem, kteří se na projektu účastnili.